Politica de rambursare și returnare

Prezentare generală

Politica noastră de rambursare și returnare durează 30 de zile. Dacă au trecut 30 de zile de la achiziție, nu vă putem oferi o rambursare completă sau un schimb. Exceptie fac tractoarele, ele fiind predate in baza unei verificari inainte de livrare.

Pentru a fi eligibil pentru returnare, articolul dumneavoastră trebuie să fie nefolosit și în aceeași stare în care l-ați primit. De asemenea, trebuie să fie în ambalajul original.

Mai multe tipuri de bunuri sunt exceptate de la returnare. Bunurile perisabile, consumabile sau tractoarele fac parte din aceasta categorie.

    Pentru a finaliza returnarea, avem nevoie de o chitanță sau o dovadă de cumpărare.

    Vă rugăm să nu trimiteți achiziția dumneavoastră înapoi producătorului.

      Rambursări

      Odată ce returnarea dvs. este primită și inspectată, vă vom trimite un e-mail pentru a vă anunța că am primit articolul returnat. De asemenea, vă vom anunța cu privire la aprobarea sau respingerea rambursării.

      Dacă sunteți aprobat, rambursarea dvs. va fi procesată și un credit va fi aplicat automat cardului dvs. de credit sau metodei originale de plată, în 30 de zile.

      Rambursări întârziate sau lipsă

      Dacă nu ați primit încă o rambursare, mai întâi verificați din nou contul dvs. bancar.

      Apoi contactați compania dvs. de card de credit, poate dura ceva timp până când rambursarea dvs. este publicată oficial.

      Apoi contactați banca dvs. Există adesea un timp de procesare înainte ca o rambursare să fie postată.

      Dacă ați făcut toate acestea și încă nu ați primit rambursarea, vă rugăm să ne contactați la {email address}.

      Articole de vânzare

      Numai articolele cu preț obișnuit pot fi rambursate.

      Schimburile

      Înlocuim articolele numai dacă sunt defecte sau deteriorate. Dacă trebuie să îl schimbați cu același articol, trimiteți-ne un e-mail la {email address} și trimiteți articolul dvs. la: {physical address}.

      Cadouri

      Dacă articolul a fost marcat ca si cadou când a fost cumpărat și expediat direct către dvs., veți primi un credit cadou pentru valoarea returnării dvs. Odată ce articolul returnat este primit, vi se va trimite un certificat cadou.

      În cazul în care articolul nu a fost marcat ca si cadou la cumpărare, sau persoana care a primit cadoul a primit comanda pentru a vi-o oferi mai târziu, vom trimite o rambursare celui care a oferit cadoul și acesta va afla despre returnarea dvs.

      Livrare & Returnare

      Pentru a vă returna produsul, trebuie să vă trimiteți produsul retur la: {physical address}.

      Veți fi responsabil pentru plata propriilor costuri de transport pentru returnarea articolului. Costurile de transport sunt nerambursabile. Dacă primiți o rambursare, costul transportului de retur va fi dedus din rambursare.

      În funcție de locul în care locuiți, timpul necesar pentru ca produsul dvs. schimbat să ajungă la dvs. poate varia.

      Dacă returnați articole mai scumpe, vă recomandăm să utilizați un serviciu de expediere urmăribil sau să cumpărați o asigurare de transport. Nu vă garantăm că vom primi articolul returnat.

      Nevoie de ajutor?

      Contactați-ne la {email} pentru întrebări legate de rambursări și returnări.

      Shopping Cart
      Scroll to Top
      Deschide conversatie
      1
      Ai nevoie de ajutor?
      Salut,
      Cu ce te putem ajuta?